۶ فایده برای بازی والیبال! !

 

۱. قدرت را از طریق Toning ایجاد می‌کند: بدن شما به طور کلی به تناسب اندام کمک می‌کند:

 

والیبال، مانند اکثر ورزش‌ها می‌تواند وزن و تناسب شما را بهبود بخشد. آن هم چنین به فرد کمک می‌کند تا از تصمیمات سالم مانند نوشیدن یا سیگار کشیدن آگاهی بیشتری داشته باشد. هر موقعیت تقریبا به هر ماهیچه در بدن نیاز دارد.

 

۲. قلب سالم = قلب شاد :

 

با افزایش ضربان قلب، خون شما به گردش مواد غذایی در بدن شما کمک خواهد کرد.

 بن! سرطان سینه یا پوکی استخوان بعدا در هنگام بازی والیبال به خطر کمتری تبدیل می‌شود. والیبال نیز به بهبود سیستم‌های قلبی عروقی و عروقی مشهور است.

 

 ۳. برنز چربی & کالری:

 فواید والیبال برای سوزاندن کالری، یک پاداش برای داشتن سبک زندگی سالم است. هرچه بیشتر بازی کنید کالری بیشتری از دست خواهید داد. والیبال یک ورزش همگانی است. همه ورزش‌کاران عرق می‌کنند که نیاز به مایعات زیادی برای پر کردن بدن شما دارد. پریدن، شیرجه زدن و خدمت مستلزم عزم، هماهنگی چشم، چالاکی و سرعت است.

 

 ۴. تیم ورزشی

 حضور در یک تیم والیبال یک راه عالی برای ملاقات با افراد جدید است و خیلی جالب است!

 والیبال یکی از چند ورزشی است که در آن باید حداقل یکی از اعضای تیم خود را در هر راهپیمایی استفاده کنید. این چیزی است که والیبال را خیلی لذت بخش می‌کند. این یک تلاش کلی تیم است!

 

 ۵. کاهش افسردگی استرس زا

 والیبال، اندورفین را تحریک می‌کند و روح طبیعی بدن را تحریک می‌کند. یک ارتباط مستقیم بین هورمون‌های استرس در بدن و ورزش وجود دارد. فعالیت فیزیکی در والیبال یک ذهن یک فرد را از استرس روزانه منحرف خواهد کرد. بعد از ورزش والیبال می‌تواند احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

 

 

۶. موفق شدن در هر جنبه از زندگی خود:

 مشهور است که بزرگسالان که ورزش‌های تیمی مانند والیبال را بازی می‌کنند در میدان خود بسیار موفق‌تر می‌شوند. این ویژگی‌ها با پیامدهای متفاوتی مانند برد و زیان در انتقال به موقعیت‌های واقعی زندگی توسعه داده می‌شوند. برای رسیدن به پیروزی در والیبال، مهارت‌های ارتباطی برای حل مساله باید مورد استفاده قرار گیرد. ایجاد ارتباط حرفه‌ای و رهبری در نیروی کار بسیار با ارزش است، درست مانند والیبال.